Kółka zainteresowań

klasy I-III

Tenis dla klas I-III

Wraz z coraz większą popularyzacją tenisa ziemnego w Polsce, Warszawskie Towarzystwo Sportowe DeSki stworzyło program szkoleniowy dla najmłodszych – AKADEMIĘ TENISOWĄ URWISKI. Program ten został opracowany zgodnie z wytycznymi przygotowanymi przez International Tennis Federation w ramach programu „Play & Stay” oraz rekomendowanego międzynarodowego systemu nauczania dzieci  do lat 10 „Tennis10’s

 

AKADEMIA URWISKÓW ma za zadanie uczyć bawiąc tak,  aby już od najmłodszych lat zaszczepiać w dzieciach pasję do uprawiania sportu oraz ciągłego doskonalenia swoich umiejętności. Dzięki zastosowaniu najnowocześniejszego sprzętu odpowiednio dopasowanego do wieku dzieci, jesteśmy w stanie uczyć dzieci szybciej i skuteczniej, a przy tym w sposób ciekawy dla Naszych najmłodszych  podopiecznych.

 

Treningi AKADEMII prowadzone są przez wykwalifikowaną kadrę trenerską, której zadaniem jest nie tylko nauka opanowania techniki podstawowych uderzeń, ale także dbanie o prawidłowy rozwój koordynacji ruchowej dziecka. Jest to także wprowadzenie w pierwszą sportową rywalizację taką jak turnieje tenisowe czy Talentiada.

 

AKADEMII URWISKÓW wszystko opiera się przede wszystkim na dobrej zabawie.

klasy III - VII

Projektowanie i szycie

Zajęcia przeznaczone dla dzieci mających ochotę samodzielnie projektować ubrania oraz przedmioty codziennego użytku według własnego pomysłu i gustu. 

Będziemy tworzyć  nowe projekty tj. koszulki, ozdoby do włosów, torby  ale również uczyć się przerabiać stare ubrania i nadawać im piękny wygląd i nową użyteczność. Zrobimy również „małe co nieco” dla urody jak mydło  z suszonymi ziołami czy pielęgnujący błyszczyk. W pracy wykorzystamy wszelakie materiały ( filc, bawełna, jeans, dodatki pasmanteryjne) oraz techniki  szycia. Najważniejsze jednak to kreatywność dziecka  jego  pomysłowość i  chęć tworzenia.

Harmonogram zajęć:

  • Kosmetyczka „szachownica”
  • Koszulka „serce”
  • Ozdobny  lampion ze świecą  zapachową
  • Stare/Nowe jeansy
  • Zimowa torba
  • Nauszniki futrzane
  • Koszulka „regge” -techniki farbowania
  • Ozdoby do włosów-styl  etno
  • Tiulowa spódnica
  • Biżuteria na rękę –bransoletka ze sznurków
  • Poduszka „przytulanka”
  • Opaska  „kwiaty we włosach”
  • Patchworkowy plecak
  • Etui na pamiętnik/notes
  • Wełniany Komin/szal
  • „Coś dla urody”-tworzenie mydeł z olejkami eterycznymi
  • Błyszczyk na zimowe dni

Warsztaty prowadzi Magdalena Śpiewak

klasy 0 - III oraz IV - VII

Szachy

Szachy:

  • rozwijają analityczne myślenie
  • wprowadzają zdrową rywalizację z rówieśnikami
  • pomagają wyznaczać i realizować mierzalne cele
  • uczą samodzielnego rozwiązywania problemów
  • kształtują samodyscyplinę, konsekwencję i odpowiedzialność

Wszystkie dzieci zainteresowane tą formą ćwiczenia umysłu, a także udziałem w Szkolnym Turnieju Szachowym serdecznie zapraszam.

Andrzej Olsztyński

 

klasy IV-VII

Tenis dla klas IV-VII

Tenisowe szkolenie rekreacyjne w Szkole Tenisa WTS DeSki skierowane jest głównie do dzieci

 i młodzieży od 10 do 14 roku życia, które chcą rozpocząć lub kontynuować swoją przygodę

z tenisem. Treningi pod okiem naszych wykwalifikowanych trenerów odbywają się w grupach

4-6 osobowych. Grupy są dopasowane zarówno pod względem wieku, jak i umiejętności. Na zajęciach uczestnicy mają okazję nie tylko poprawić swoje umiejętności tenisowe czy doświadczyć sportowej rywalizacji, ale też nawiązać nowe ciekawe znajomości i kontakty.

klasy I - III oraz IV - VII

Robotyka

Robotyka to skuteczny sposób na zdobycie wiedzy z nauk ścisłych oraz technicznych. Dzięki pomocy instruktorów uczestnicy tworzą niebanalne rozwiązania konstrukcyjne. Każda dwuosobowa grupa posiada edukacyjny zestaw z komputerem, czujnikami oraz elementami cyfrowymi. Dzieci samodzielnie budują, programują, a na koniec testują swoje maszyny.

Zajęcia prowadzą instruktorzy z Planety Robotów

 

klasy 0 - III

Judo

DLACZEGO JUDO TO SPORT DLA CIEBIE:

  • w dosłownym tłumaczeniu „łagodna droga”, „delikatny sposób” doskonalenia ciała i umysłu
  • doskonałe zajęcia ogólnorozwojowe dla dzieci
  • szkoła charakteru, ucząca szacunku dla przeciwnika
  • doskonały system samoobrony – daje poczucie pewności siebie
  • filozofia – sposób życia, opierający się na trzech podstawowych zasadach judo
  • zajęcia rekreacyjne na całe życie • sport wyczynowy – dyscyplina olimpijska

Zajęcia prowadzi UKS Mokotovia

klasy III - VII

Kółko fotograficzne „PSTRYK”

Jeśli chcecie by wasze dziecko poznało tajniki fotografii to zaparszam na kółko fotograficzne "Pstryk", gdzie będą mogły rozwijać swoją wrażliwość i poczucie estetyki. Świadomie tworząc i komponując obrazy. 

  • poznają podstawy fotografii czarno-białej (analogowej) i cyfrowej
  • samodzielnie wykonywać będą zdjęcia na profesjonalnych aparatach analogowych i cyfrowych, wywoływać negatywy, sporządzać odbitki
  • poznają obsługę aparatów
  • realizować rożne tematy fotograficzne
  • dyskutować nad zdjęciami i bronić swoich fotografii
  • ćwiczyć umiejętności  w dokonywaniu wyboru i przygotowywaniu prac  na różne konkursy

Zapraszam, Weronika Marczak

 

dla wszystkich

Warsztaty teatralne

Proponowane przeze mnie zajęcia pomogą dzieciom rozwinąć kreatywność oraz pobudzą autentyczną ekspresję. Będziemy bazować na pracy indywidualnej, w parach oraz grupowej. Cały cykl warsztatów zakończy się spektaklem. W programie są ćwiczenia aktorskie, umuzykalniające, zabawa z tekstem, improwizacje teatralne, teatr cienia, teatr ruchu, teatr przedmiotu.

Zajęcia prowadzi Anna Szufa, animatorka kultury, absolwentka Państwowej Wyższej Szkoły Teatralnej

klasy 0 - III

Kółko Artystyczne

Zapraszamy młodych artystów na warsztaty plastyczno – muzyczne. Będziemy tworzyć słuchając muzyki i muzykować kontemplując arcydzieła. Czasem będziemy łączyć działania plastyczne z muzycznymi, a czasem oddawać się tylko jednej dziedzinie. Czas zacząć przygodę ze sztuką!

Zajęcia prowadzi Aleksandra Piszczatowska

grupa poczatkująca i zaawansowana

Zajęcia Wspinaczkowe

Serdecznie zapraszam na zajęcia wspinaczkowe!
Odbywają się one dla dwóch grup: dla zaawansowanych oraz dla początkujących.

Wspinaczka to sport wszechstronnie rozwijający. Przez zabawę i wysiłek fizyczny uczy pokonywania swoich słabości, mierzenia się z lękiem, oraz stawiania sobie celów i konsekwentnego dążenia do nich. Poprawia koordynację ciała, ćwicząc jego siłę i wytrzymałość.

Zajęcia prowadzone w grupie dzieci kształtują postawy odpowiedzialności za siebie i drugą osobę, rozwijając umiejętność podejmowania decyzji.

Zajęcia dobywają się 4 razy w miesiącu na ściance wspinaczkowej Warszawianka.

Wychodzimy razem ze szkoły o 15.00  - odbiór dzieci o 17.30 ze ścianki.
Czas trwania zajęć to 2 godziny. Dzieci powinny mieć bilet na przejazd autobusem.

Liczba osób w grupie:  maksymalnie 8.

Koszt od osoby: 180pln za miesiąc 

Płatność z góry za cały miesiąc.

W przypadku odwołania zajęć przez instruktora, opłata za nie przechodzi na następny miesiąc. W razie nieobecności uczestnika zajęcia przepadają.

Zajęcia prowadzi osoba z uprawnieniami instruktor wspinaczki skałkowej- Monika Bury

Zapraszam serdecznie na zajęcia z przygodą!

klasy I - VII

Szkolne Koło Wolontariatu

SZKOLNE KOŁO WOLONTARIATU

Wszystkie dzieci, chętne nieść bezinteresowną pomoc na rzecz drugiego człowieka, zapraszam do Szkolnego Koła Wolontariatu. Wspólnie będziemy nieść innym pomoc, czerpiąc przy tym ogromną satysfakcję i radość, a jednocześnie zdobywać nowe doświadczenia oraz wiedzę, w zakresie:

- zapoznania z ideą wolontariatu oraz jej propagowaniem,
- uwrażliwiania na potrzeby innych,
- kształtowania postaw prospołecznych w środowisku szkolnym, i pozaszkolnym,
- inspirowania do aktywnego, animacyjnego spędzania czasu wolnego,
- kreowania roli szkoły, jako  centrum lokalnej aktywności,
- rozwijania cech liderskich,
- kierowania grupą rówieśniczą,
- nabywania umiejętności kierowania i współpracowania ze społecznością lokalną,
- planowania i organizowania akcji/kampanii społecznych oraz eventowych,
- tworzenia i pisania małych projektów społecznych,
- zdobywania i przekazywania wiedzy w ramach edukacji rówieśniczej i społecznej,
- rozwijania empatii, tolerancji i szacunku,
- kształtowania umiejętności społecznych,
- zdobywania wiedzy informacyjno-edukacyjnej w różnorodnych dziedzinach.

„Człowiek jest wielki nie przez to, co ma, nie przez to, kim jest, lecz przez to, czym dzieli się z innymi". Jan Paweł II

klasy 0 - III

Zabawy i piosenki po włosku!

Serdecznie zapraszam wszystkie chętne Dzieci z klas 0-III na otwarte kółko włoskich gier i zabaw. W każdą środę w godzinach 15-16 będziemy poznawać włoskie gry i śpiewać włoskie piosenki. Przy okazji nauczymy się liczyć, nazywać kolory oraz przedstawiać się po włosku. Ciao!

klasy I - IV

Klub Młodego Odkrywcy

W Klubach Młodego Odkrywcy młodzież i dzieci wspólnie eksperymentują, zdobywając samodzielnie wiedzę. W całej Polsce i za granicą działa ponad 700 klubów. Centrum Nauki Kopernik - koordynator programu - wspiera rozwój KMO przy udziale Polsko-Amerykańskiej Fundacji Wolności.

Podczas spotkań KMO najważniejsze jest osobiste zaangażowanie: klubowicze sami poszukują interesujących ich tematów i zamiast zaglądać do podręcznika, zdobywają odpowiedzi poprzez eksperymentowanie. Kluczowa jest metoda badawcza, która rozwija wiele kompetencji i zdolności jednocześnie, pozwala na przekraczanie szkolnych granic między przedmiotami i pokazuje, ze popełnianie błędów jest o tyle cenne, ze uczy rozwiązywać problemy. Nie trzeba dużo pieniędzy, by robić ciekawe i poważne eksperymenty - to jedna z zasad KMO.

W naszej szkole Klub Młodego Odkrywcy poporwadzi Piotr Zdybel - animator Centrum Nauki Kopernik, nasz nauczyciel fizyki. 

 

 

klasy IV - VI

Kółko Historyczne

Zapraszam na podróż przez wieki wszystkich, którzy interesują się historią. Będziemy rozmawiać o tym co działo się 50, 500 i 5000 lat temu. Poznamy ciekawe fakty z przeszłości, zastanowimy się nad tym jaki miały wpływ na dalsze losy świata.

klasy V - VII

Koło Debatanckie

Przez rozmowę wiedzie droga do prawdy, ale dyskutowanie jest też formą współzawodnictwa. Jego celem jest wzajemne przekonywanie się: myślowo bogate, retorycznie piękne, logicznie poprawne. Zmierzamy do pozyskania słuchaczy dla naszych przekonań.

W tym roku uruchamiamy Szkolne Koło Debatanckie, które weźmie udział w rozgrywkach Warszawskiej Ligi Debatanckiej.

Zapraszamy uczniów klas V-VII, którzy lubią słowne potyczki i chieliby się dowiedzieć czym jest debata oxfordzka.

klasy IV - VII

Wystąpienia publiczne "Mówię bo lubię"

Moją misją jest wspieranie rozwoju dzieci i młodzieży poprzez różne formy teatralne, wzmacnianie ich unikalnych osobowości poprzez praktyczne ćwiczenia oraz budowanie poczucia wsłasnej wartości. Głos jest podstawym narzędziem, którym posługujemy się na codzień. Umiejętność jego właściwego użycia, daje poczucie odwagi i pewności w rozmowach zarówno z przyjaciółmi , jak również podczas wystąpień publicznych.   

Dzisiaj zachęcam Państwa do współpracy i zoorganizowania zajęć oratorskich w Państwa placówce.

W ramach prowadzonych przeze mnie zajęć będę oswajał dzieci z perspektywą wystąpień przed innymi osobami. Pokażę im, że można przełamać strach i czerpać przyjemność z możliwości opowiadania i prezentowania swoich poglądów na forum grupy.

 

W ramach zajęć „Mówię, bo lubię” będziemy:

-  pracować nad właściwym oddychaniem podczas mówienia.

-  wykorzystywać gry i ćwiczenia z teatru improwizacji.

- rozwijać zdolności wokalne.

- koncentrować się na właściwej postawie ciała, pracy rąk w trakcie przemawiania.

- uczyć się przemawiać z wykorzystaniem mikrofonu.

- nagrywać nasze wystąpienia i je analizować.

- sytematycznie zwiększać liczbę słuchaczy, w miarę postępów uczestników grupy.

 

Dzieci uczęszczające na zajęcia będą mogły rozwijać:

- poczucie własnej wartości z poszanowaniem innych osób

- pewność siebie w kontaktach z innymi ludźmi oraz szybsze odnajdywanie się w  

  nowych sytuacjach

- poprawność wymowy, odpowiednią modulację głosu, wyraźne mówienie

- sprawność fizyczną i manualną

- twórcze myślenie i nieszablonowe podejście do świata i zjawisk

 

Koszt zajęć – 80 zł/miesiąc (zajęcia odbywają się przez 60 minut raz w tygodniu)

Minimalna liczba dzieci w grupie – 6.

Maksymalna liczba dzieci w grupie – 8

klasy 0 - III oraz IV - VII

Trening Umiejętności Społecznych

Trening Umiejętności Społecznych Goldsteina

wg R. Emmena i M. Plasmeijer’a oparty jest na zasadach teorii kognitywnego nauczania społecznego – jest to forma regularnego treningu grupowego.

Zajęcia mają na celu nabywanie, utrwalanie i ćwiczenie umiejętności społecznych. To również czas kształtowania prawidłowych nawyków komunikacyjnych i zwiększenie zakresu umiejętności wykonawczych.

Wspierają także zmianę doświadczeń oraz przeżyć związanych z byciem w sytuacjach społecznych poprzez zmniejszenie doświadczanego napięcia i uzyskanie lepszej samooceny. Bardzo duży nacisk położony jest na rozwijanie umiejętności nazywania, różnicowania, identyfikowania oraz radzenia sobie z emocjami.

TUS rozwija także:

•             współpracę z rówieśnikami i dorosłymi

•             współdziałanie w grupie

•             czekanie na swoją kolej

•             respektowanie zasad i norm społecznych

•             radzenie sobie z porażkami i niepowodzeniami

•             zdolności osiągania kompromisu.

 

Dla kogo TUS?

•dzieci z zespołem Aspergera

•dzieci z autyzmem

•dzieci z innymi całościowymi zaburzeniami rozwojowymi

•dzieci z zespołem Downa

•dzieci z niepełnosprawnością intelektualną

•dzieci z nadpobudliwością psychoruchową

•dzieci z zaburzeniami integracji sensorycznej

•dzieci z trudnościami emocjonalnymi, komunikacyjnymi,    społecznymi

•dzieci z zachowaniami trudnymi i agresywnymi

•dzieci z trudnościami w interakcjach rówieśniczych

•dzieci lękowych

 

Co ćwiczymy podczas TUS?

Umiejętności:

•zawierania znajomości

•prawidłowej komunikacji (werbalnej i niewerbalnej)

•słuchania

•zadawania pytań

•odmawiania

•inicjowania rozmowy

•dyskutowania

•reagowania na krytykę

•wyrażania krytyki

•radzenia sobie z uczuciami w tym: rozróżniania uczuć, wyrażania gniewu i rozczarowania, mówienie komplementów

 

Jakie narzędzia wykorzystujemy?

•Obserwację modela (modelowanie: naśladowanie działania modela)

•Samokontrolę (usprawnienie wykonywania danego działania)

•Samoregulację (nauka wykonywania danej umiejętności sensownie do różnych kontekstów społecznych)

Czas trwania i koszt zajęć

  • Grupa dzieci klas 1-3—60 minut, 1 raz w tygodniu (4 spotkania w miesiącu) - 200,00 zł
  • Grupa dzieci klas 4-7- 90 minut, 1 raz w tygodniu (4 spotkania w miesiącu) – 260,00 zł

 

  • Dzieci dobierane będą do grup ze względu na wiek, umiejętności i trudności.
  • Grupa może liczyć od 3 do 8 osób.
  • Grupy mają charakter zamknięty – po uruchomieniu cyklu zajęć nie ma możliwości dołączenia do grupy w trakcie jej trwania. 

 

klasy IV - VII

Odyseja Umysłu

Odyseja Umysłu to przyjazny program edukacyjny realizowany w formie międzynarodowego konkursu, w którym co roku bierze udział kilkadziesiąt tysięcy uczniów i studentów z całego świata. Jego celem jest rozwój zdolności twórczych, kreatywnego i krytycznego myślenia poprzez angażowanie grup uczestników w proces twórczego rozwiązywania porblemów rozbieżnych - czyli takich, które rozwiązać można na wiele sposobów. Odyseusze uczą się marzyć - odważnie i w oparciu o cele, myśleć - samodzielnie i nieszablonowo i tworzyć - rozwiązanie oryginalne i efektywne zarazem.

W naszej szkole w ubiegłym roku powstały dwie drużyny, które odniosły sukcesy podczas ogólnopolskiegio finału Odysei Umysłu. Liczymy, że w tym roku powtórzymy ten sukces.

Zapraszamy do dwóch grup: klasy IV - V oraz VI - VII 

wszyscy

Jiu-jitsu brazylijskie

Zajęcia prowadzi trener Przemysław Górski.
BJJ zaczął uprawiać kilkanaście lat temu, gdy tylko  pojawiła się pierwsza sekcja tego sportu w Warszawie. Od tamtej pory jest nie tylko wielkim pasjonatem tej dyscypliny ale również trenerem. Z wykształcenia nauczyciel wychowania fizycznego (absolwent AWF), instruktor samoobrony i sportów walki, instruktor windsurfingu. Interesuje się też psychologią sportu i treningiem mentalnym. Lubi uczyć innych ludzi, szczególnie dzieci, gdzie obok nauki technik, szczególną uwagę zwraca na aspekty wychowawcze, fair play, szacunek do innych ludzi oraz bezpieczeństwo swoich podopiecznych.

O brazylijskim jiu-jitsu (BJJ):
Podstawą BJJ są chwyty: rzuty, obalenia, dźwignie. Brak jest agresywnych technik, takich jak uderzenia czy kopnięcia. W walce dąży się do dominacji poprzez zajęcie pozycji kontroli, z której można zastosować technikę kończącą i tym samym zmusić przeciwnika do poddania się.
Obok aspektu sportowego BJJ, jest doskonały system samoobrony dla dzieci i młodzieży. Dzięki zastosowaniu technik BJJ w samoobronie możemy pokonać większego i silniejszego przeciwnika dając mu szansę na honorowe poddanie się i wycofanie z walki.
Bardzo ważne jest to, że BJJ opiera się na naturalnych ruchach człowieka i dzięki temu łatwo przyswaja się wszystkie techniki. Już po kilku miesiącach nauki uczniowie posiadają umiejętności, które pozwalają im skutecznie obronić się w sytuacjach zagrożenia.

Korzyści z uprawiania BJJ:
- rozwój fizyczny - znakomicie rozwija koordynację, siłę fizyczną, szybkości, elastyczność i wytrzymałość.
- rozwój intelektualny - zastosowanie określonych technik wymaga myślenia, przewidywania ruchów przeciwnika i odpowiednio szybkiego reagowania na jego ruchy. Uczenie się nowych technik rozwija koncentrację i pamięć.
- rozwój emocjonalny - uczy zachowania w sytuacjach trudnych i radzenia sobie ze stresem. Daje pewność siebie i wiarę we własne umiejętności, wytrwałość w dążeniu do celu
- bezpieczeństwo - nie używa się uderzeń i kopnięć, BJJ jest sportem bezpiecznym dla ćwiczących i idealnym dla dzieci i młodzieży.
- nauka skutecznej i bezpiecznej samoobrony opartej na kontroli przeciwnika i chwytach
- utrzymanie właściwej wagi ciała i korekta postawy
- odreagowanie stresu
- dyscyplina i umiejętność pracowania w grupie
- zawarcie przyjaźni na lata

klasa VII

Przygotowanie do konkursów przedmiotowych

W szkole oferujemy możliwość przygotowania do konkursów pod okiem nauczycieli przedmiotowych:

Historia - środy, godz. 15.10

J. polski - czwartki, godz. 15

Fizyka - czwartki, godz. 15

Matematyka - wtorki, godz. 15

Zapraszamy uczniów VII klasy. Drodzy Uczniowie, pamiętajcie - aby zostać laureatem w ogólnopolskim konkursie, trzeba się zaangażować. Nauczyciele Wam pomogą, ale to Wy będziecie się uczyć, do czego Was gorąco zachęcamy. Sukces jest w zasięgu Waszych rąk!

 

Ceramika

Warsztaty ceramiczne to przede wszystkim świetna zabawa z gliną podczas, której uczestnicy poznają materiał jakim jest glina, eksperymentują z nią i w efekcie poznają zasady jakimi się ona rządzi. Każdy z uczestników wykonuje przedmiot (tematyka do ustalenia), który może zabrać ze sobą do domu. Wszystkie materiały i narzędzia zapewnia Pracownia Kaliente.
Aby zapoznać dzieci z procesem powstawania naczyń ceramicznych i obróbki gliny dzieci będą eksperymentowały z gliną i jej różnymi postaciami. Prace będą wypalane jedno lub dwukrotnie, a niektóre pozostaną bez wypału. Efekt finalny nie zawsze musi być dziełem sztuki ale za to będzie to doskonała zabawa dla dzieci.

 

Programowanie dla dzieci

 

Szkoła Muzyczna

W naszej szkole istnieje możliwość indywidualnej nauki gry na instrumentach:

  • pianino
  • flet poprzeczny
  • gitara
  • skrzypce

Zapisy u p. Moniki Walter Rosiak

klasy 0 - III

Warsztaty grafomotoryczne z elementami terapii ręki

Grafomotoryka to szereg ćwiczeń umożliwiających dzieciom poprawne pisanie (GRAFIKA – zapis, MOTORYKA – zdolność wykonania różnych czynności ruchowych).

Pisanie jest czynnością wtórną do nauki czytania,  wszystkie początkowe oddziaływania związane
z nauką czytania w rzeczywistości i z nauką pisania. Zanim dziecko rozpocznie naukę pisania należy rozwinąć u niego sprawności psychomotoryczne.

Cele zajęć:

  • Wypracowanie prawidłowego sposobu trzymania
  • narzędzia pisarskiego.
  • Ograniczenie zbyt dużego nacisku na kartkę.
  • Zachowanie prawidłowego kierunku pisania.
  • Usprawnienie motoryki małej.
  • Usprawnienie obręczy barkowej.

Zasady zajęć:

  • Nauka przez zabawę.
  • Ciekawe metody pracy.
  • Elementy terapii ręki.
  • Atrakcyjne dla dziecka techniki i narzędzia pracy.
  • Praca w przyjaźniej atmosferze.
  • Tematyczność warsztatów.

Dla kogo warsztaty grafomotoryczne?

  • Dla dzieci klas 0-3 szkoły podstawowej.
  • Dla dzieci mających obniżone napięcie mięśniowe.
  • Dla dzieci mających trudności z pisaniem.
  • Dla dzieci mających trudności z chwytem pisarskim.
  • Dla wszystkich w ramach doskonalenia grafomotoryki i motoryki małej.

Zajęcia trwają 1h zegarową.

Pierwsze 10 minut— gimnastyka rąk i obręczy barkowej.

Ostatnie 10 minut—gimnastyka rąk i obręczy barkowej.

Zajęcia odbywają się 1 raz w tygodniu po 1h.

Koszt miesięczny zajęć:

140,00 zł (4 zajęcia—zadeklarowane z podpisaną umową)

40,00 zł (jednorazowe wejścia—bez zadeklarowania umową regularnego uczęszczania dziecka).

Grupa warsztatowa rusza od 3 osób regularnie uczęszczających.

Warsztaty grafomotoryczne z elementami terapii ręki odbywać się będą we wtorki w godzinach 16.00-17.00

Okami. Przystanek Kreatywność.

Justyna Górawska-Wrona

firma@okami.edu.pl

692—561—939

www.okami.edu.pl

 

 

Szkoła Podstawowa Montessori im. św. Urszuli Ledóchowskiej

ul. Czerniakowska 128
00-454 Warszawa

Godziny otwarcia

poniedziałek - piątek
 w godz. 7.30 – 17.00

sekretariat:
poniedziałek - piątek
 w godz. 8.15 – 15.30